اپ آزمون

اپ آزمون پلتفرمی برای مطالعه هوشمند است که برای گروه وسیعی از مخاطبین خود راهکار نوین آموزشی ارائه می کند.

اپ آزمون

اپ آزمون پلتفرمی برای مطالعه هوشمند است که برای گروه وسیعی از مخاطبین خود راهکار نوین آموزشی ارائه می کند.

اپ آزمون یک محصول پژوهشی و ارتباط با صنعت می باشد که توسط تیمی از اعضای هیات علمی دانشگاه ها و دانشجویان تحصیلات تکمیلی با هدف نشر الکترونیکی مراجع اصلی، درسنامه و آزمون در بستر گوشی های هوشمند ایجاد شده است.

در این بستر عرضه کنندگان مباحث آموزشی (مانند مراجع، درسنامه ها، خلاصه ها و نیز مجموعه آزمون ها) در هر گرایش و رشته می توانند با عضویت در این سامانه محصولات خود را با نام خود عرضه کنند.

بایگانی

اپ آزمون یک محصول پژوهشی و ارتباط با صنعت می باشد که توسط تیمی از اعضای هیات علمی دانشگاه ها و دانشجویان تحصیلات تکمیلی با هدف نشر الکترونیکی آموزشی مانند مراجع اصلی، درسنامه و آزمون در بستر گوشی های هوشمند ایجاد شده است.

در این بستر عرضه کنندگان مباحث آموزشی مانند شرکت های خصوصی، آموزشگاه ها، دانشگاه ها، مدارس و ... میتوانند محتوای خود اعم از مراجع آموزشی، درسنامه ها، خلاصه ها و ویدئوها، سوالات و نیز مجموعه آزمون ها ی چند گزینه ای را در هر گرایش و رشته ارایه دهند. این موسسات می توانند با عضویت در این سامانه محصولات خود را با نام خود و اپلیکیشن اختصاصی خود عرضه کنند. برای اطلاعات بیشتر بخش مشتریان ما ببینید.

از جمله محصولات اپ آزمون اپلیکیشن اپ طب و اپ حقوق است. با مراجعه به سایت رسمی اپ آژمون اطلاعات بیشتر را دریافت کنید.

جهت ورود به سایت اپ آزمون کلیک کنید